Kigger du efter nye udfordringer?
Har vi ikke lige opslået en stilling der passer på dig er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning på , hvis du mener du kan gøre en forskel i Agrisys - vi har altid plads til en faglig profil, der kan skabe værdi i vores team og ikke mindst for vore kunder.
Vi gemmer såvel ansøgninger til opslåede stillinger og uopfordrede ansøgninger i op til 6 mdr. efter ansøgning (i et lukket system, hvortil kun ledelsen har adgang) og vil kontakte dig, hvis vi får en stilling der matcher dine kvalifikationer.
Skulle du ønske dine data slettet tidligere, er du velkommen til at kontakte os, hvorefter vi vil gøre dette.
Aktuelle stillinger
Server specialist
Vækstvirksomhed * Gode udviklingsmuligheder * Softwareudvikling
Vil du være med til at sikre Agrisys’ fortsatte rejse? Agrisys A/S er under rivende udvikling og med en stærk ejerkreds i ryggen og samtidig overtagelse af et løsningsprogram fra en Hollandsk børsnoteret Tech virksomhed, der skal udrulles via et globalt forhandlernetværk, skal der nu accelereres på nuværende softwareudvikling.
En del af den spændende fremtid inkluderer en kraftig udvidelse af udviklingsafdelingen, med fokus på udviklingen af en række nye styringsløsninger, der over de kommende år skal udrulles globalt.
Denne afdeling kommer til at bestå af 8-9 personer, her i blandt en Server Specialist. Dette er derfor en nyoprettet stilling.
Om dig
Server Specialist med god generel erfaring, herunder godt kendskab til Linux. Du kommer med en relevant uddannelsesmæssig baggrund og du har opbygget god erfaring med både Server og SQL Database opsætning og vedligehold, server security og har et godt kendskab til Linux platformen. Det vil også være en fordel (men ikke noget absolut krav) hvis du har et fornuftigt kendskab til / har arbejdet med Postgress SQL, SSH/ftp management, SSL set-up og vedligehold, MQTT / rabbitmqt environment m.m.
Du kan begå dig på engelsk, både i skrift og tale.
Som person er du struktureret af natur og god til at balancere det at arbejde selvstændigt, med samtidig være del af et team. Du trives med at være i et miljø hvor man sammen sætter mål og når dem og hvor der er frie rammer at arbejde indenfor (da dette er et team under opbygning, bliver rammer osv. dannet løbende).
Bliv del af en stærk kultur og en virksomhed med højt til loftet. Du kommer til at arbejde i en sammentømret virksomhed med godt humør. Du har din faste plads på kontoret i Herning.
Du bliver en del af en ung virksomhed, der har oplevet kontinuerlig vækst i sine ca. 15 års eksistens og som netop nu, går ind i en ny fase, med nye stærke ejere ombord, et helt nyt løsningsprogram der skal udvikles yderligere og udrulles via et nyt globalt forhandlernetværk.
Du får et job med stort ansvar og mulighed for personlig udvikling.
Organisationsstrukturen er flad og der er kort fra tanke til handling. Din ansøgning sendes til . Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte Konsulent Palle Morthorst, på tlf. 2496 1350.
Om virksomheden
Agrisys er en virksomhed der udvikler, producerer og leverer komplekse løsninger til Protein Automation i hele verden. Alle anlæg leveres med helt nyudviklet IoT-styring, baseret på fuldstændige up-to-date løsninger der sikrer kunder og brugere en driftssikker, enkel og stærk løsning med relevant tilbagemelding og data, samt ikke mindst via API kommunikation direkte til deres andre programmer.
Virksomheden blev stiftet i 2009, er beliggende i Herning og har i 2024 godt 30 medarbejdere, med afdelinger i Spanien, Holland og Kina. De første år fungerede virksomheden som handelsselskab, men de sidste 8 år har man arbejdet med egen-udvikling og er i dag et fuldt integreret udviklings- og produktionsselskab. Virksomheden har netop fået nye, stærke ejere med ombord og der er lavet nogle spændende samhandelsaftaler, både i forhold til produkter og markeder, som giver virksomheden et helt andet og stærkt afsæt for den fortsatte vækstrejse.
Software specialist
Vækstvirksomhed * Gode udviklingsmuligheder * Softwareudvikling
Vil du være med til at sikre Agrisys’ fortsatte rejse? Agrisys A/S er under rivende udvikling og med en stærk ejerkreds i ryggen og samtidig overtagelse af et løsningsprogram fra en Hollandsk børsnoteret Tech virksomhed, der skal udrulles via et globalt forhandlernetværk, skal der nu accelereres på nuværende softwareudvikling.
En del af den spændende fremtid inkluderer en kraftig udvidelse af udviklingsafdelingen, med fokus på udviklingen af en række nye styringsløsninger, der over de kommende år skal udrulles globalt.
Denne afdeling kommer til at bestå af 8-9 personer, her i blandt en Software Specialist. Dette er derfor en nyoprettet stilling.
Om dig
Software Specialist med god generel erfaring, herunder godt kendskab til Node / Javascript environment. Du kommer med en relevant uddannelsesmæssig baggrund og du har opbygget god erfaring med software programmering og har indgående kendskab til Node / Javascript environment. Det vil også være en fordel (men ikke noget absolut krav) hvis du har kendskab til React/Reactnative, API management, MQTT / rabbitmqtt environment m.m. Det er også en fordel hvis du har erfaring med samarbejdet både mod hardware og front-end og arbejdet med SQL.
Du kan begå dig på engelsk, både i skrift og tale.
Som person er du struktureret af natur og god til at balancere det at arbejde selvstændigt, med samtidig være del af et team. Du trives med at være i et miljø hvor man sammen sætter mål og når dem og hvor der er frie rammer at arbejde indenfor (da dette er et team under opbygning, bliver rammer osv. dannet løbende).
Bliv del af en stærk kultur og en virksomhed med højt til loftetDu kommer til at arbejde i en sammentømret virksomhed med godt humør. Du har din faste plads på kontoret i Herning.
Du bliver en del af en ung virksomhed, der har oplevet kontinuerlig vækst i sine ca. 15 års eksistens og som netop nu, går ind i en ny fase, med nye stærke ejere ombord, et helt nyt løsningsprogram der skal udvikles yderligere og udrulles via et nyt globalt forhandlernetværk.
Du får et job med stort ansvar og mulighed for personlig udvikling.
Organisationsstrukturen er flad og der er kort fra tanke til handling. Din ansøgning sendes til . Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte Konsulent Palle Morthorst, på tlf. 2496 1350.
Om virksomheden
Agrisys er en virksomhed der udvikler, producerer og leverer komplekse løsninger til Protein Automation i hele verden. Alle anlæg leveres med helt nyudviklet IoT-styring, baseret på fuldstændige up-to-date løsninger der sikrer kunder og brugere en driftssikker, enkel og stærk løsning med relevant tilbagemelding og data, samt ikke mindst via API kommunikation direkte til deres andre programmer.
Virksomheden blev stiftet i 2009, er beliggende i Herning og har i 2024 godt 30 medarbejdere, med afdelinger i Spanien, Holland og Kina. De første år fungerede virksomheden som handelsselskab, men de sidste 8 år har man arbejdet med egen-udvikling og er i dag et fuldt integreret udviklings- og produktionsselskab. Virksomheden har netop fået nye, stærke ejere med ombord og der er lavet nogle spændende samhandelsaftaler, både i forhold til produkter og markeder, som giver virksomheden et helt andet og stærkt afsæt for den fortsatte vækstrejse.
Front-end Specialist
Vækstvirksomhed * Gode udviklingsmuligheder * Softwareudvikling
Vil du være med til at sikre Agrisys’ fortsatte rejse? Agrisys A/S er under rivende udvikling og med en stærk ejerkreds i ryggen og samtidig overtagelse af et løsningsprogram fra en Hollandsk børsnoteret Tech virksomhed, der skal udrulles via et globalt forhandlernetværk, skal der nu accelereres på nuværende softwareudvikling.
En del af den spændende fremtid inkluderer en kraftig udvidelse af udviklingsafdelingen, med fokus på udviklingen af en række nye styringsløsninger, der over de kommende år skal udrulles globalt.
Denne afdeling kommer til at bestå af 8-9 personer, her i blandt en Front-end Specialist. Dette er derfor en nyoprettet stilling.
Om dig
Front-end Specialist med god generel erfaring, herunder godt kendskab til visuel kodning i APP og på website. Du kommer med en relevant uddannelsesmæssig baggrund og du har opbygget god erfaring med visuel kodning i APP og på website og har en rigtig god forståelse for brugervenlighed.
Det vil også være en fordel (men ikke noget absolut krav) hvis du har kendskab til front-end programmering / javascript, forståelse for API’er og indhentning af data, UML erfaring m.m.
Du kan begå dig på engelsk, både i skrift og tale.
Som person er du struktureret af natur og god til at balancere det at arbejde selvstændigt, med samtidig være del af et team. Du trives med at være i et miljø hvor man sammen sætter mål og når dem og hvor der er frie rammer at arbejde indenfor (da dette er et team under opbygning, bliver rammer osv. dannet løbende).
Bliv del af en stærk kultur og en virksomhed med højt til loftetDu kommer til at arbejde i en sammentømret virksomhed med godt humør. Du har din faste plads på kontoret i Herning.
Du bliver en del af en ung virksomhed, der har oplevet kontinuerlig vækst i sine ca. 15 års eksistens og som netop nu, går ind i en ny fase, med nye stærke ejere ombord, et helt nyt løsningsprogram der skal udvikles yderligere og udrulles via et nyt globalt forhandlernetværk.
Du får et job med stort ansvar og mulighed for personlig udvikling.
Organisationsstrukturen er flad og der er kort fra tanke til handling. Din ansøgning sendes til . Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte Konsulent Palle Morthorst, på tlf. 2496 1350.
Om virksomheden
Agrisys er en virksomhed der udvikler, producerer og leverer komplekse løsninger til Protein Automation i hele verden. Alle anlæg leveres med helt nyudviklet IoT-styring, baseret på fuldstændige up-to-date løsninger der sikrer kunder og brugere en driftssikker, enkel og stærk løsning med relevant tilbagemelding og data, samt ikke mindst via API kommunikation direkte til deres andre programmer.
Virksomheden blev stiftet i 2009, er beliggende i Herning og har i 2024 godt 30 medarbejdere, med afdelinger i Spanien, Holland og Kina. De første år fungerede virksomheden som handelsselskab, men de sidste 8 år har man arbejdet med egen-udvikling og er i dag et fuldt integreret udviklings- og produktionsselskab. Virksomheden har netop fået nye, stærke ejere med ombord og der er lavet nogle spændende samhandelsaftaler, både i forhold til produkter og markeder, som giver virksomheden et helt andet og stærkt afsæt for den fortsatte vækstrejse.
Back Office Specialist med vækstpotentiale
Vækstvirksomhed | Gode udviklingsmuligheder | Stort ansvar
Vi søger en motiveret Back Office Specialist, der er ivrig efter at bidrage til vores dynamiske team og har en stærk ambition om at gå over i en ekstern salgsrolle.
Den ideelle kandidat har flere års erfaring med back-office operationer, besidder fremragende organisatoriske færdigheder, sans for detaljer og en passion for kundetilfredshed.
Denne stilling giver en spændende mulighed for karrierevækst og udvikling til en ekstern salgsrolle i vores virksomhed.
Ansvarsområder:
Ønsker til vores kommende kollega
- Assistere med udarbejdelse og behandling af salgsordrer, fakturaer og anden dokumentation nødvendig for effektivforretningsdrift
- Koordinere med forskellige afdelinger inklusive salg og drift for at sikre rettidig levering af produkter og services til vores forhandlere
- Reagere hurtigt og professionelt på kundehenvendelser (f.eks. priser, leverancer og åbne ordrer), løse problemer og adressere bekymringer på en høflig måde
- Støtte salgsteamet ved at igangsætte og udføre kommercielle aktiviteter såsom at ringe til relationer
og kundeemner, komme med tilbud osv., identificere muligheder for vækst og forbedring
- Samarbejde på tværs af organisationen for at strømline processer og øge den overordnede effektivitet inden for back-office operationer
- Holde sig opdateret om branchetrends, markedsudviklinger og konkurrenters aktiviteter for bedre at forstå kundernes behov og præferencer
- Deltage i træningsprogrammer og faglige udviklingsaktiviteter for at øge viden og færdigheder, der er
relevante for salg og styring af kunderelationer
- Være forberedt til rejsedage i forbindelse med jobbet
Ønsker til vores kommende kollega
- Flere års erfaring i backoffice-drift, salgssupport eller kundeserviceroller.
- Stærke kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt,
med evnen til at interagere effektivt med kunder og kolleger på alle niveauer.
- Færdigheder i Microsoft Office Pakken (Word, Excel, Power-Point) og erfaring med CRM-software foretrækkes.
- Organisatoriske færdigheder og opmærksomhed på detaljer, med evnen til at prioritere opgaver og
administrere tid effektivt i et tempofyldt miljø.
- Evner til at arbejde selvstændigt såvel som en del af et team.
- Ambitiøs og med en stor interesse i at skifte til en ekstern salgsrolle.
- Flydende engelsk i skrift og tale
- Positiv indstilling, stærk arbejdsmoral og viljen til at levere service af høj kvalitet til både kunder og kolleger.
Denne fuldtidsstilling tilbyder løn efter erfaring og uddannelse, og mulighed for at arbejde i et hurtigt voksende, dynamisk og støttende miljø, der fremmer faglig vækst og udvikling.
Send din ansøgning til
. Og hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte
Jesper Hostrup på tlf. 2147 6711. Hvis du er klar til at tage det næste skridt i din karriere og forfølge din passion for salg og slutte dig til vores team!
Om AgrisysMed over 15 års erfaring i at udvikle, producere og sælge automatiske fodrings- og vejeteknologi'er, har Agrisys opnået en meget stærk global
position inden for feltet til grise.
Med kontorer i Danmark, Spanien, Holland og Kina vokser Agrisys hastigt og øger sin tilstedeværelse i Europa og Asien
Økonomimedarbejder
Agrisys A/S søger en økonomimedarbejder, der selvstændigt kan varetage de bogholderimæssige opgaver i en virksomhed med en rigtig god dynamik og miljø.
Det overordnede ansvar for økonomisk rapportering er pt. placeret hos ekstern CFO-support, som også løbende vil bistå med kompetenceudvikling i stillingen.
Baggrund
Din baggrund er velfunderet i økonomi som du trives med og udfordres af. Din arbejdsdag vil som udgangspunkt være fra vores hovedkontor i Herning, hvor du vil have daglig kontakt med indenlandske og udenlandske kolleger, samt kontakt ved behov med kunder og leverandører.
Stærkt personligt drive
Som person kan du både arbejde selvstændigt med stor omhyggelighed og drive, samt samarbejde med dine kolleger. Du kommunikerer, arbejder struktureret og med et godt overblik – selv på en travl dag.
For den rette er der mulighed for mere ansvar og varetagelse af større opgaver indenfor rapportering og budgettering – evt. på sigt ved hjælp af faglig udvikling.
Vi forventer, at du ud over at være mødestabil, fleksibel og omstillingsparat også:
- Håndterer den daglige bogføring (finans, debitorer og kreditorer)
- Varetagelse af momsindberetninger
- Udarbejdelse af løn for funktionærer og timelønnede
- Klargøring til eller udførsel af mindre rapporteringsopgaver
- Løbende opdatering af likviditetsrapportering
- Afstemninger og forberedelse af materiale til måneds- og årsregnskaber
- Bor indenfor højest 1 time
- Er rutineret PC, Windows og Office-pakke bruger
- Er rutineret ERP bruger (vi anvender UniConta)
- Du kan som minimum begå dig på engelsk, både i skrift og tale
Vi tilbyder- Tiltrædelse snarest muligt.
- En arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsklima og flad organisation.
- En lønpakke, som matcher baggrund og kvalifikationer.
- God pensionsordning med sundhedsforsikring.
- En stærk personaleforening
Bliv del af en stærk kultur og en virksomhed med højt til loftet
Du kommer til at arbejde i et sammentømret team med godt humør og i et positivt miljø. Derudover arbejder du tæt på ledelsen, ejerkreds og bestyrelse. Og du bliver en del af en ung virksomhed, der har oplevet kontinuerlig vækst i sine godt 15 års eksistens og er nu i en kraftig vækst.
Du får et job med stort ansvar og mulighed for personlig udvikling i en flad organisation med kort fra tanke til handling.
Send din ansøgning til
og for at høre nærmere kan du kontakte Mikael Kirk på tlf. 4037 9697